خرید رز جاودان حضوری

در تهران و برای تعداد بالا

ارسال از

تهران

ارسال رز جاودان

به تهران و سراسر ایران

رز جاودان

خرید رز جاودان

رز جاودان جدیدترین نوع رز در دنیا می باشد. خرید رز جاودان مثل هر محصول دیگری، شامل برند ها و تولید کنندگان مختلفی می باشد. این نوع گل رز کاملا طبیعی می باشد. با ازدیاد جمعیت و با افزایش حجم مناسبت های جامعه، نیاز به سفارش آنلاین گل به عنوان وسیله ای برای بیان احساسات و انعکاس آن به همنوعان خود ایجاد گردید. یکی از روش های ابراز این احساسات ارسال گل توسط سرویس های اینترنتی فروش گل آنلاین می باشد . شما به راحتی می توانید با خرید آنلاین گل عزیزانتان را شگفت زده کنید . یکی از مزیت هایی که گل فروشی های آنلاین نسبت به گل فروشی های فیزیکی دارند این است که شما به راحتی و با آرامش می توانید قیمت دسته گل ، سبدگل و یا جعبه گل مورد نظرتان را ابتدا مشاهده کنید و با توجه به بودجه مورد نظرتان از میان مدل های متنوعی ای که در سایت وجود دارند به راحتی انتخاب نمایید. تیم گل آرای رزدلیوری علاوه بر زیبایی و طراحی ساده و جذاب گل ها در باکس های لاکچری ، متعهد به ارائه برترین گل های رز جاودان می باشد و در راستای این هدف تنها از معتبرترین تامین کنندگان گل رز جاودان برای تهیه محصولات رز دلیوری استفاده می شود.

مدل های موجود رز جاودان

موجودی رزهای جاودان به صورت روزانه در حال تغییر می باشد. از طرف دیگر در هر فصل ممکن است یک سری از مدل ها و باکس ها موجود باشند. برای دریافت لیست مدل های موحود به همراه عکس و قیمت آن ها؛ تنها کافی است عبارت “ خرید رز جاودان کادو باکس ” را در گوگل جستجو نمایید. اولین نتیجه ای که مشاهده می کنید مربوط به سایت کادو باکس می ماند که در آن تمامی مدل های موجود به صورت آپدیت شده قرار گرفته است.

رز جاویدان تک شاخه

رز ماندگار شیشه ای

گل رز جاودان تک شاخه
رز جاودان قرمز

گل رز ماندگار دیو و دلبر

رز ماندگار سایز متوسط
 

گل رز جاودان تک شاخه

رز ماندگار شیشه ای
 
رز جاویدان

ارسال رز جاودان به ایران

عزیزانی که در خارج از کشور زندگی می کنند و قصد ارسال گل به ایران از خارج از کشور را دارند ، می توانند محصولات ما را به صورت دلاری از طریق پی پال پرداخت نمایند. این امکان برای هموطنان عزیزمان از سراسر دنیا فراهم است و برای مناسبت های گوناگون می توانید کسانی که دوستشان دارید را از راه دور سورپرایز نمایید. به امید یک تجربه شگفت انگیز برای شما همراهان خوبمان در هر کجای این کره خاکی که هستید.

خرید رز جاودان

کمی بیشتر بدانید :

رز جاودان چیست؟

در سال های اخیر شاهد به وجود آمده پدیده ای به نام گل رز جاودان بودیم؛ اما رز جاودان چیست و چه تفاوتی با رزهای معمولی دارد؟ در عمل رز جاویدان همان گل های طبیعی ای هستند که همه ما می شناسیم. تنها تفاوتی که دارند، پروسه ای است که بر روی آن ها اجرا شده است. منظورم همان جاویدان و ماندگار کردن آن ها می باشد. به دلیل اینکه گل های عادی؛ مانند رز هلندی ، از ماندگاری کمی برخوردار هستند، عده ای به فکر بر طرف کردن این مشکل افتادند. دلیل آن هم محبوبیت خرید گل در میان مردم سراسر جهان می باشد. مخصوصا خانم ها !

دلیل اختلاف قیمت رز جاودان بین مدل های مختلف چیست؟

همانطور که خدمتتان عرض کردم، شرکت ها و افراد زیادی در سراسر دنیا، به دنبال افزایش عمر گل رز بودند؛ تا در نهایت عده ای به فرمول ماندگاری آن گل های جذاب رسیدند!

در این میان هرکسی فرمول خودش را پیدا کرد، به همین دلیل تفاوت محسوس در میان انواع رز جاویدان و قیمت آن ها به وجود آمد.

رز جاودان دیو و دلبر

دیو و دلبر نام یکی از مدل های این گل های ابدی می باشد. مدلی که در یک گنبد استوانه ای شیشه ای قرار می گیرد و در عمل می توان گفت این مدل یکی از پرطرفدارترین رزهای جاویدان می باشد. نام آن از روی فیلم Beauty and the Beast گرفته شده است و به همین دلیل به آن ها رز جاودان دیو و دلبر می گویند.

برترین کمپانی تولید کننده رز جاودان در دنیا:

در این رقابت تنگاتنگ جهانی برای رسیدن به فرمول ماندگاری گل های رز؛ کمپانی رز امور جام قهرمانی را تصاحب کرد! در حال حاضر برترین محصولات از لحاظ کیفیت و ماندگاری، متعلق به رز جاودان برند رزامور می باشد.

گل های آن از برترین سرگل ها، در کشور اکوئادور تهیه می شود. سپس برای بسته بندی و احتمالا پروسه جاویدان کردن، به کشور هلند فرستاده می شوند. سپس به سراسر دنیا پخش می شوند. به همین دلیل قیمت های آن ها با یورو می باشد.

انواع آن در هنگام خرید

همانطور که متوجه شدید، این محصول طبیعی و ماندگار انواع متفاوتی دارد. در عمل می توان گفت کمپانی تولید کننده آن ها ، نقش بسیار مهمی در کیفیت و قیمت رز جاودان دارد. به همین دلیل افرادی که در ایران قصد خرید این گل ها را دارند، با 2 دسته گل رز جاودان وارداتی و رز جاودان ایرانی مواجه می شوند.

 

خرید گل رز جاودان
خرید این گل های جاودانه را با هیچ هدیه ای نمی توان مقایسه کرد! چون هم طبیعی هستند و هم ماندگار!
رز جاودان تک شاخه

رز جاودان تک شاخه

رز ماندگار شیشه ای

رز جاودان دیو و دلبر

رز جاودان دیو و دلبر

رز ابدی سایز کوچک

قیمت گل رز جاودان

قیمت گل رز جاودان

فروش رز جاودان به صورت عمده